Klachten
Al onze producten worden met veel zorg en aandacht gemaakt maar het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je niet tevreden bent met het product wat je ontvangen hebt.
Laat het ons altijd weten als er iets niet naar wens is via info@mapuce.nl dan komen we samen vast tot een oplossing.
Wil je een product retourneren klik dan hier voor meer informatie.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mapuce.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.